lauantai 4. elokuuta 2012

nobody knows what i'm feeling inside

heeeeeeeeeeeeeei.
sori ei oo tullu kirjoteltutuu pitkää aikaa,
ei oo kyl ollu aikaa kauheest ku oon nyt täsä kesäloman viimisil 
viikoil viettäny paljo aikaa frendeje kans .
ei oo kyl täsä kauheest tapahtunu täsä kesäloman aikan mitää 
ihmeellist, ois voinu viel kestää pari viikkoo kauemmi tää loma !

tänää olin jarkol, maarit & jokke oli savustanu
lohta ja ne pyys sit muaki sinne syömää, hyvää se kyl oliki.
siel oliki sit viel maaritin pojat käymäs, ihajees päivä ollu ..
sinänsä iha samanlainne ku kaikki muutki yleensä,
ei tehty mitää ihmeellist mut fiilikset oli hyvät.
sit siin päiväl kävin viel moikkaamas tiia & jennaa .
siel ne vaa kokkaili mokkapalaa ja tällee .
istuin sit siel hetke ja kuunneltii musiikki kunnes ne sai idean
häätää mut ku ne halus kattoo tarzaniii, en tiiä kyl kattosko
ne sen vai ei mut lähin sit takas jarkol . 
äske just tulin himaa siivoo ton mun ihanan sekasen 
vaatekaapin, puolet vaatteist lähti again ..
mul ei oo mitää vaaattei, vaiks kaappi pursuuki niit,
jotkut on pienii, jotai ei voi käyttää, jotkut on vammasii
ja loppui mä sit käytän, eheheeheh 

kesäloma loppuu koht, koulut alkaa taas .
ei vittu niit aikasii herätyksii, kouluruokaa, tyhmii aineit ymsyms.
mä en haluu kouluu, mut sit taas haluun kouluu koska siel on kaikki
ihmiset ja tällee, ihana nähä semmosiiki frendei ketä nyt on 
tälläi kesälomal harvemmi nähny.
koht pitäis jo mennä ostaa kaikkii koulutarvikkei !
 mut ei mul muuuuta .


se o moro !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti